Girl Next Door - Saving Jane


Small town homecoming queen
She's the star in this scene
There's no way to deny she's lovely
Perfect skin, perfect hair
Perfumed hearts everywhere
Tell myself that inside she's ugly
Maybe I'm just jealous
I can't help but hate her
Secretly I wonder if my boyfriend wnats to date her
(Chorus)
She is the prom queen
I'm in the marching band
She's a cheerleader
I'm sittin in the stands
She gets the top bunk
I'm sleepin on the floor
She's Miss America
and I'm just the girl next door

 

Senior class President
She must be hhaven sent
She was never the last one standing
A backseat debutant
Everything that you want
Never too harsh or too demanding
Mabe I'll admit it
I'm a little bitter
Everybody loves her but I just wanna hit her
(Chorus)
She is prom quenn
I'm in the marching band
She is a cheerleader
I'm sittin in the stands
She gets the top bunk
I'm sleeping on the floor
She's Miss America
and I'm just the girl next door
Oh, I'm just the girl next door
I don't know why I'm feelin sorry for myself
I spend all my time wishing that I was someone else
(Chorus)
She is the prom queen
and I'm in the marching band
She is a cheerleader
I'm sittin in the stands
I get a little bit
She gets a little more
She's Miss America and... she's Miss America
I'm just the girl next door...
I'm just the girl (x4)
I'm just the girl next door...


 

這首歌是上禮拜三上會話課時Robert教的,
挺有趣的一首歌,
搭配著輕快的節奏,
歌詞聽著聽著會發出會心的一笑,
也許每個人體會不同,
但把she改成he,
把prom queen改成scrambler,
應該也會有不少人有共鳴吧!
共鳴:kero~kero~kero~kero~kero~

SDD的整合並不如預期順利,
所以只好找各組的PM開檢討會,
訂定PEP、SRS修改時程以及下次STD文件的整合規範,
不過事後發生了一件事,
蕭XX(電子系的人應該都知道是誰)不知道為什麼中午就把208教室打開,
開了無所謂,
人卻跑了只留學生在裡面,
變成不知道是誰開得然後我也不知道是誰在裡面,
問了一下才知道是下午第一節課要上課...那為什麼中午就開啊?
只好先把他們請出去讓我們先開會,
後來一點十分吧!
檢討會結束還沒看到蕭XX來,
我就有問班代是哪位?
可否請他到資工系辦押學生證,
畢竟我無法確定是誰開的而且當初開門的人也沒依規定到系辦押學生證,
沒想到竟然有人用嗆聲的語氣用蕭XX的名字嗆我...真不好意思,當年我連他本人都敢嗆回去!
一火大就提高分貝,
直接挑明了:我不管你們是哪班,或是蕭XX開的門,請找個人跟我下去押學生證,
然後全場就安靜下來,
班代就跟我去系辦押學生證,
之後我回去拿忘記拿走的東西,
正好蕭XX開始上課...一點半才上課?真像他的作風,
看到我就很客氣地請我到走廊上...我沒那麼可怕好嗎?
表示門是他開的,
如果以後我們中午有要用208教室可以跟他說一聲,
他開211讓我們使用,
唉~懶得跟他說,
重點又不是我無法使用208教室,
而是凡事照規定不就沒事了,
既然要用208先登記,
這樣大家才知道你要用208教室啊...電子系不也是這樣!?
要用211教室我不會自己去電子系辦借喔~

不過後來想想我又何必動肝火,
大概是最近SDD的壓力太大,
累積太多肝火!
呵~看來我修行還不夠~

arrow
arrow
    全站熱搜

    dbi1463 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()